PROPOZYCJE ĆWICZEŃ
DO ZAJĘĆ
KOREKCYJNO – KOMPENSACYJNYCH DLA UCZNIÓW
KLAS I - III
1. Podziel tekst na
wyrazy, by miał on sens. Przestrzegaj zasad ortograficznych i interpunkcyjnych.
Dzisiajzadzwoniłamdomojejnajlepszejkoleżankirozmawiałyśmyoszkoleiozabawachrodzicekupilijejnowyroweriwybralisięrazemnawycieczkędo
lasujateżplanujęzrodzicamiwycieczkirowerowebardzotęsknięzamoimik
oleżankamizklasyjaktylkosięspotkamywszkoletowrócimydonaszychzabaw
lasujateżplanujęzrodzicamiwycieczkirowerowebardzotęsknięzamoimik
oleżankamizklasyjaktylkosięspotkamywszkoletowrócimydonaszychzabaw
2. Usuń z tekstu wyrazy, które nie są potrzebne.
Karolina poszła wyprała na spacer do parku. Wzięła ze sobą ławka
aparat fotograficzny. Przyglądała się z zaciekawieniem korytarz przyrodzie.
Zrobiła wiele interesujących pluszowych zdjęć. Sfotografowała między innymi:
dzikie kaczki, mostek na rzece, śpi, motyle.
3. Z podanych wyrazów ułóż jak najwięcej nowych
słów, np.
marynarka - kara,
arka, rak, kra, rama, rana
encyklopedia - …
salamandra- …
lokomotywa - …
salamandra- …
lokomotywa - …
Narysuj tak samo
ZNAJDŹ WSZYSTKIE RÓŻNICE
CO TU NIE
PASUJE? ODPOWIEDZI ZNAJDZIESZ POD OBRAZKAMI.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz